niedziela, 17 lutego 2013

Kotlety z kurczaka w kokosie




Co dziś na obiad? Ile razy zadawaliście sobie to pytanie? Zaglądam do lodówki a tu znowu kurczak, co tym razem zrobić, żeby nie było nudno....Pomysł na kurczaka w kokosie znalazłam w książce "Zdrowa kuchnia domowa", która mnie jeszcze nie zawiodła, a pisałam o niej tutaj

Składniki:

pierś z kurczaka, pokrojona w sznycle
sok z cytryny
mały por
chili
łyżka masła 
imbir (użyłam świeży,  może być również suszony)
szklanka wiórków kokosowych   
1/2 szklanki mleka
sól, pieprz

Sznycle rozbijamy, doprawiamy solą i pieprzem, dodajemy cytrynę oraz imbir. Mięso marynujemy ok. 40 min. 
Por kroimy w krążki. paprykę siekamy drobno. Warzywa szklimy na patelni z łyżka masła, do miękkości. 
Kotlety maczamy w mleku, obtaczamy w wiórkach kokosowych smażymy do uzyskania złotego koloru (moje kotlety wyszły bardzo, bardzo mocno złotobrązowe :-)...pod koniec smażenia na każdym kotlecie układamy porcję warzyw i chwilę dusimy pod przykryciem.




Smacznego! 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz