czwartek, 19 marca 2015

Zdrowa sałatka z selera naciowego i jabłek

Sałatkę z selera naciowego jadłam w jednym z poznańskich barów szybkiej obsługi ze zdrową żywnością....mają w ofercie kilka rodzajów sałatek, których było pod dostatkiem, tylko tej z selerem na jedna porcję...dla mnie! zostało...Zapomnijcie o dokładkach! ...pomyślałam, jak to nie ma? skończyła się?...niestety sytuacja powtórzyła się przy kolejnej wizycie...postanowiłam więc sama ją zrobić/odtworzyć...udało się!....ekspresowa, idealna do pracy, na przyjęcie lub kolację...

Składniki

2 lub 3 łodygi selera naciowego
1 lub 2 jabłka
garść rodzynek
garść orzechów włoskich 

dresing

łyżeczka miodu
łyżeczka musztardy 
łyżeczka octu winnego 
oliwa 
sól 
pieprz 

Seler myjemy i obieramy. Kroimy w plasterki. Jabłko ze skórką, kroimy w kostkę. Mieszamy razem z selerem, rodzynkami i orzechami. Składniki dresingu mieszamy na jednolity sos. Łączymy z sałatką. 

Smacznego!




1 komentarz:

  1. nie zawsze przepadałam za selerem naciowym, ale ostatnio bardzo mi zasmakował i myślę, że połączenie go z orzechami włoskimi to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń