niedziela, 14 września 2014

Czekoladowe finansjerki

I po wakacjach....wróciłam z wojaży....na przywitanie i miłe spotkanie, w babskim gronie, wspominanie i plotkowanie, zabrałam malutkie ciasteczka, u mnie w formie babeczek...idealne do mocnej kawy, delikatne, niezbyt słodkie, rozpływające się w ustach...Kto spróbuje ten będzie wypiekał często... dodatkowo: szybkie i tanie ;-)

Składniki

40 g gorzkiej czekolady 
75 g miękkiego masła
50 g mielonych migdałów
125 g cukru pudru 
40 g mąki pszennej 
4 białka 

Na parze topimy czekoladę z masłem. Do ostudzonej masy dodajemy migdały, cukier oraz mąkę. Całość mieszamy. Białka ubijamy na sztywną pianę. Łączymy delikatnie z ciastem. Tak przygotowane, rozkładamy do foremek, korzystałam z foremki sylikonowej, wyszło ok. 30 mini babeczek. Pieczemy ok. 10-15 min w 160 st. termoobieg.



Smacznego!



 Ciacho na widelcu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz